Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Det håber jeg snart sker, Rufus

I deres svar til mig skrev de d. 30.09.2009: "Das Medikament können wir für Sie bestellen; es dauert ca. 14-18 Tage bis es bei uns ist." Jeg tror derfor, at Erfa Thyroid er ikke en lagervare, men skaffes frem til hver bestilling, hvorfor det vil tage 14-18 dage inden de kan afsende medicinen til modtageren.
Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Ok, da er nok det grunnen til at det ikke har skjedd noe ennå - 18 dager etter at jeg sendte bestillingen. Jeg sendte dem en epost for noen dager siden for å forsikre meg om at de hadde mottatt bestillingen, resepten og de nødvendige opplysningene. Det hadde de visst, og skrev videre: "we are processing your order" uten at jeg ble spesielt mye klokere av det. Da håper jeg det kommer i løpet av neste uke. Er jo snart tom for medisin også.
Hej Rufus og andre

I dag har jeg modtaget en e-post fra apoteket i Stuttgart, vedhæftet en pdf-faktura med bankontonummer, hvor jeg skal indbetale 159,49 Euro (dkr. 1186,99 = nok 1357,64): "As soon as we received the amount we send you the parcel").

Det jeg gjorde var, at jeg har kopieret hele korrespondancen jeg havde med dem på e-post og vedlagde den et kort følgebrev med recepten (almindelig dansk papir-recept fra lægen), og så sendte jeg det hele af sted med rekommanderet post. Ikke et almindeligt brev. Jeg har ikke sendt mine kort-oplysningerne i forvejen, men har bedt om at måtte selv foretage en bankoverførsel.

Uanset hvad vil jeg hjertens gerne opfordre alle (nu) Erfa Thyroid brugere til, altid at have en hel boks i reserve liggende derhjemme, når en boks åbnes til brug. I modsat fald skal vi alle på binyrestøtte, af det enorme stress som kommer jo hver gang man begynder ane bunden i boksen. Man kan aldrig vide, hvornår markedet bliver helt stabilt. Det er det langt fra nu.