Viser søkeresultater 1 til 10 av 76

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldi

ja, dette med mangel på naturlig tyroksin virker underlig. Det er vel ikke plutselig flere millioner som har byttet merke?

Men Mary Shomans samling av ressurssterke mennesker i Save Natural Thyroid Coalition Steering/Strategy Committee virker lovende.

Vi får holde håpet oppe!

ja, veldig fint med besøk på atelieret, kom igjen! Og innspill på det jeg jobber med er også bra!
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Østlandet
    Alder
    58
    Meldinger
    895

Standard Sv: Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldi

Bare et skudd i blinde fra meg...

Men kan det ha noe med svineinfluensaen å gjøre? Eller rettere frykten for denne influensaen? Kan salget av svinekjøtt ha gått ned, slik at det påvirker antall svin som slaktes?
    Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Bare at svineinfluensaen går ikke på svin.......
    Høres unektlig merkelig ut, men slik er det.

Den journalistiske betegnelsen "svineinfluensa" er en mix som oppsto med en blanding av fugleinfluensa, svineinfluensa og menneskelig influensa.
    Og det er bare mennesker som får den.
    Svin og fuggel er untatt - så ord kan bedra......

Likevel - tru kan flytte fjell, og har vel gjort det til alle tider.
    Bare navnet er nok til å sette igang gansek mye rart på ryktebørser og andre børser.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Det var en som ringte All American Laboratories, og de er en liten familiebedrift som lager all USP Thyroid extrakt som fns å få, det er dem alene.

Ja, det har vært mangel fra dem, delvis pga økt etterspørsel.

De har nå sendt ut alle bestillinger (men ikke den hele mengden nødvendigvis) til alle som hadde bestilt. (de sender bare ut i tønner høres det ut som, til grossister, og de pakker i mindre kvanta til apoteker og fabrikker høres det ut som)

Jeg personlig synes det vi være en fordel å få det godkjent.
    Og at vi i Europa har i alle år bedt om feil medisin, vi skulle bedt om Nature-throid fra RLC som jo har gått gjennom den store og vanskelige godkjenningsprosedyren i Europa mange år siden, og erfa som har gjort det samme.
    Støtt dem som tar dette alvorlig, RLC og Erfa.

Erfa skal etter sigende komme med en NDA i amerika, og amerikanske leger kan få lovlig tilsendt erfa Thyroid mot et skjema om at det er en eksperimentell medisin og resultatene derfra brukes i søknaden om å få Naturlig Thyroxin godkjent i USA.
    Og det vil gagne oss alle, for da kan vi offsiielt si at det er godkjent og trygt i USA. Og de onde tunger som sier det er ikke trygt eller godkjent kan stoppes.
    (i virkeligheten så er Thyroid selve referansemedisinen, og t4-thyroxin ble aldri søt godkjenning for i usa fordi de referete til at det var det samme som det velprøvde Thyroid.)

Her er forresten et dokument som utgår fra FDA:
    http://www.fda.gov/ICECI/Enforcement.../ucm136661.htm

og forresten så var det Time Caps som lagde Thyroid for omtrent alle andre, bl.a. for RLC, og kanskje for Armour? Ikke rart det blir borte når de ikke har lov å lage det etter mai 09)

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Oj, forsøker å få inn et bilde, men det skar seg. Dinosaur...

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Denne lenken fra Mary Shoman sier at nå snakker endelig Forest, produsenten av Armour. http://thyroid.about.com/b/2009/09/2...ur-thyroid.htm De sender ut en liten mengde 1 Grains tabletter nå. De er ikke i stand til å si når det er et fullt og godt utvalg av Armour rundt omkring.

Mary S sier at det er positivt at Forest endelig snakker, det har vært som å snakke til en vegg i måneder nå. Samt at det er positivt at de i det hele tatt produserer Armour.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Det var jo gode nyheter du bringer der Vigdis.
    Det er mye i denne saken å undre seg over. Tausheten derfra er vel den underligste.

Men, hvorfor i allverden tilby gratis tabletter ?
    Jeg mener jo at det er bare fint, men de bør vel førs og fremst virke ?
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Lignende tråder

1. Skal man tvinge seg selv?
    Av Siven i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdom
    Svar: 14
    Siste melding: 25-10-11, 11:45
  2. Fritt fram for pillekjøp på nettet
    Av Vigdis i forumet Kosttilskudd og naturlegemidler
    Svar: 5
    Siste melding: 01-03-10, 21:08
  3. Svar: 75
    Siste melding: 18-02-10, 19:35
  4. hvordan legge det fram til legen?
    Av MariaEW i forumet Hos legen
    Svar: 8
    Siste melding: 18-09-09, 21:52
  5. Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 85
    Siste melding: 28-07-07, 10:44

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn