Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
30-08-09, 22:14 #14
Sv: Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldi
Nei, trenger resept og jeg har ingen snill lege, men motsatt....
Det med at de har erstattet dextrose med cellulose, for bedre opptakelighet, får meg til å mistenke at de samtidig senket dosen (for å oppnå samme dose) men at det ikke er helt etter teorien. Så hvis en liten doseøkning gjør at man føler seg likt, da har de bare senket dosen pga antatt økt opptak pga skifte av fyllstoff.....
Aldri så galt at det ikke er godt for noe osv:
(fra facebooksiden)
"A thought: Former natural thyroid users are being put on synthetics as I type. :-(
If what we are saying is true (and it is)...they are going to start becoming
hypo symptomatic and/or have side effects from that synthetic medication....because most sw...itched to natural thyroid for those reasons.
So I think DOCUMENTATION will be needed. When they start having
hypo symptoms on the synthetic med, it Must be reported to their doctor...and the doctor MUST record it in the medical record. (request a copy of your medical record at some point). Those records may be needed for this fight. And if they have side effects from the synthetics (as has also happened), I would think a FDA MEDWATCH form for reporting adverse effects should be filed.
Comments?"
Altså jeg tror de er inne på noe, man kan komme fram til noe på den måten i amerika. I motsetning til her i Gnore....
Lignende tråder
-
Skal man tvinge seg selv?
Av Siven i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 14Siste melding: 25-10-11, 11:45 -
Fritt fram for pillekjøp på nettet
Av Vigdis i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 5Siste melding: 01-03-10, 21:08 -
Svær sak-FDA vil tvinge fram en NDA for Armour etc--hele nettet er fullt av meldinger
Av nora i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 75Siste melding: 18-02-10, 19:35 -
hvordan legge det fram til legen?
Av MariaEW i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 18-09-09, 21:52 -
Legen, muskler i nakken, Armour og hele min galskap!
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 85Siste melding: 28-07-07, 10:44

Svar med sitat

Bokmerker