Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Threaded View
-
30-10-10, 12:33 #4
Sv: Lav TSH ikke så farlig - sier britisk langtidsstudie
Uff!!
Godt det gikk så bra!
Skulle vært sendt ut til fastleger også dette skrivet her.. Jeg lurer på hvorfor slike studier "aldri" kommer fram til de som burde lese det?
Helt off topic men dog: Var på et kurs i går som omhandlet bipolare lidelser og behandling.. Legen hadde gode kunnskaper var meget opptatt av binyreaksen og det stress denne sykdommen lager i kroppen.. Stress kan jo også utløse manier, og han bemerkte 4 sykdommer som man måtte være spesiellt oppmerksom på ift. bipolare lidelser og stress.. Han var meget tydelig på at sykdommen hypotyreose måtte være behandlet godt og riktig for at den bipolare lidelsen skulle komme i remisjon.. Også mht behandlingen var han svært nøye med ift. den hormonelle profil.. Jeg skal skrive en tråd om dette temaet når jeg får tid hvis dere er interessert. Blandingslidelser; bipolar og en av de 4 nevnte viktige sykdommer som hypothyreose; er en meget skummel og alvorlig mix som gir alvorlig stor selvmordsfare!
Poenget mitt er; hvor var fastlegene og psykiaterene på dette kurset? Jeg så 2 psykiatere og 0 fastleger blandt ca 200 stk.. Og hvorfor er ikke studien som smgj kommer med bedre kjent?
Bra smgj!
Studien er herved skrevet ut!
Lignende tråder
-
Kalsiumtilskudd, farlig?
Av nora i forumet Calcium (Ca) & Magnesium (Mg)Svar: 16Siste melding: 11-11-14, 08:10 -
Legen sier jeg er OK
Av kurt i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 33Siste melding: 25-06-11, 07:16 -
Fett er IKKE farlig
Av Mod i forumet Kosthold - fett og kolesterolSvar: 0Siste melding: 08-07-09, 12:46 -
Hva sier TRAS noe om?
Av Carro i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 18-03-09, 10:01 -
Hvor farlig
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 26-04-05, 09:51

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker