Viser søkeresultater 1 til 10 av 67
Tråd: Siljenta
Threaded View
-
28-10-10, 15:35 #13
Sv: Siljenta
En god lege ville tatt deg inn til en samtale FØR du tar prøver, men det er min mening
Han ville også ha snakket med deg om dosering, for å få en sms om en startdose, kan være greit for å komme i gang, men ikke for å følge opp. Rekvirere betyr bare å bestille, dumt av meg å bruke vanskelige ord.
Lav B12 er også et symptom på lavt stoffskifte, denne er det viktig at du får opp. Ofte mangler vi endel andre vitaminer og mineraler, disse er essensielle for at stoffskiftebehandlingen din skal virke optimalt. Derfor er multivitaminer også noe vi ofte må leve med.
Jeg er forøvrig helt enig i at å ta medisiner i en uke ikke er noen behandling. Det tar minst 6 uker før du kan begynne å oppnå ordentlig effekt av stoffskiftemedisiner. Hos deg må du være forberdet på at dette tar tid. Det har tatt deg lang tid å bli så syk som du er nå, og det er ikke reparert på en uke. Medisineringen er livsvarig og dosen må mange ganger opp og ned før du finner det som passer for deg. Men det er verdt resultatet i andre enden
Begge de bøkene du er anbefalt er verdt å lese

Svar med sitat

Bokmerker