Må bare henge meg på det som blir sagt her Danski - du har nok truffet verste sorten også !
Ingen skal behøve å bli behandlet sånn, jeg mener både ufaglig og ufyselig !

Det er jo klart at du har ikke henvendt deg til helsevesenet uten at du har problemer - og du mottar jo standard behandling med for dårlig resultat. Da må man være villig til å se om en fravikelse av den arbeidslinja man driver etter kan gi DEG også resultater som forventes av en god behandling.
Og den kan jo ligge i noe så enkelt som at du skal øke dosen litt.
Jeg vet ikek hva du bruker nå, men nye undersøkelser viser at de fleste trives med en dose på rundt 2µg Levaxin pr. kg. kroppsvekt pr. dag. Altså 200µg/dag til en på 100kg - men ganske mange måtte over det for å trives.

Så det er vel det enkleste tiltaket en kan gjøre for å finne ut av hva man trenger.

Så er det også mange som ikke blir bra på Levaxin - jeg er selv av dem som må bruke naturlige hormoner og hadde 16års helvete på Levaxin.

Så jeg vil vel si at hvis du ikke finner en Levaxindose du blir bra på før sommeren, så gå over til tyroide hormoner.

Og finn deg ikke i slik behandling en gang til - det er lov å bli forbanna, det er lov å be idioter dra til h......