Hei til dere alle som leser innlegget mitt
Jeg har helt siden jeg ble diagnostisert med lavt stoffskifte gått på Levaxin i varierende doser. Likevel har jeg blitt satt på 100 ug 5 dager i uken, og 200 ug 2 ganger i uken (dette resulterte i TSH på 3, 0 / 0, 03, T4 på 22 og T3 på 6, 8). Dette mener både fastlegen og endokrinologen på Aker sykehus er bra nok. Til tross for dette har jeg alene begynt å ta 150 ug daglig (dette er da 50 ug mer i uken sammenlignet med den "gamle" dosen).

I tillegg spiser jeg ca. 1500 kcal daglig, inkludert rent kjøtt, fisk, grønnsaker og litt frukt - ingen bakverk som brød, eller pasta/ris/poteter. Likevel ståt vekten min bom stille, eller så går den opp. Det er til å bli deprimert av! Desverre, og mye pga nedstemtheten, har jeg lite energi til fysisk aktivitet utenom det vanlige (er fullt opptatt student) og prøver mitt beste på å syke (ergometersykkel) hjemme 30 min flere ganger i uka..

Hva gjør jeg egentlig galt? Jeg vet ikke mine verdier nå som jeg bruker 150 ug Levaxin, men får svar på dette i løpet av neste uke.

RosaElefant