Er det noen som har opplevd at hjerte viberer? Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det annerledes. Jeg opplevde det to ganger for 1,5 år siden, altså før jeg hadde noen stoffskifte diagnose og medisiner. Jeg hadde også en gang nå i høst.

Alle gangene har jeg gjort noe fysisk. Ikke noe store ting egentlig, men jeg har gjort ting isteden for å ligge på sofaen når kroppen er sliten.

Nå i høst opplevde jeg det etter jeg hadde satt på en vaskemaskin og tømt oppvaskmaskinen. Altså ikke noe som skulel tilsi at man blir sliten.

Jeg har alle gangene merket at det er ubehaglig og har derfor sjekka pulsen min og kjent at den har kjentes veldig hurtig ut. Som om den vibrerer på en måte. Nå i høst var det kanskje mer som rask puls og ikke så vibrerende. Men jeg målte pulsen etter jeg hadde tømt oppvaskmaskinen siden jeg kjente det godt, og da var den 160.

Jeg har ikke hjertebank slik jeg har sett flere ha. Og jeg tror ikke det på noen måte er linka til medisiner, siden 2 av gangene var lenge før jeg begynte på det. Eneste fellesnevneren er at jeg har vært tom for energi, men likevel har gjort noe fysisk, som jo ikke burde vært noe problem.

Er det noen som kjenner igjen dette og vet hva det er? Er det bare et tegn på overbelastning av kroppen?