Sitat Opprinnelig skrevet av n`Finn Vis post
Det er på Dansk "risalamang", eller risalamande på "fint". Om mondieu - det er fint da
Også en tradisjonsdessert i Danmark vil jeg tro.

Jo, det er jo nettopp det at ikke alle andre er som en selv da.......
Vi er ikke en eneste uniform biosaus med to sko under oss.
Noen må lære det en eller anne gang.
Hehe, da vet jeg at jeg kan bestille det i Danmark neste gang. Så er det et ordtak vi bruker i psykiatrien som sier: " På deg selv kjenner du ingen andre."

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Jo, Jeanette - hun er ekspert. Ekspert der lever af sin "ekspertise", men for at kunne leve af den - skal så mange som muligt lokkes til at tro på, at de har brug for den. For at der skal være salg i hendes "ekspertise" må markedet bearbejdes. "Markedet" er alle os - kunderne.

Enhver diskussion - uanset for eller imod Kari Jaquesson - vil altid bidrage til at styrke hendes forretning. Derfor provokerer hun offentligt med jævne mellemrum og bliver ved med det. Der er mange penge at tjene på at provokere, og pengene kommer fra de mange sagesløse der derved køber sig til endnu flere nederlag end de i forvejen har måttet acceptere.

For Kari Jaquesson er det blot bussiness as usual.
Jada, jeg er naiv som vanlig. Hehe..

Og samtidig sitter jeg med de samme spørsmålene rundt Kari samme hva slags "ekspert" hun er (ut i fra flere teorier)..

* Hvor mye selvinnsikt har hun? Og hva har hun egentlig lært? (flere ting jeg har i tankene her)
* Er hun litt dum eller? (huff ja , jeg klarte ikke dy meg. Sorry..)

Så der har dere meg...