Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Threaded View
-
13-10-10, 13:17 #12
Sv: Ny ... og ser ikke veien videre ...
Vi ved begge udmærket (tror jeg), at 25 mcg Levaxin (eller 30 mg Thyroid for den sags skyld) vil forslå som skrædder i hel..t og da slet ikke vil det hæmme de autoimmune TPO'er. Det eneste som vil blive påvirket er TSH og dette vil lægen (mis)bruge til enten at vente (igen) med at intensivere behandlingen, eller slet og ret - vil lægen anse "behandlingen" for allerede vellykket, og dette uanset at IMAK fortsat klager over symptomer. Det lave TSH der er resultatet af en micro-dosering med Levaxin vil blive den stopklods for en videre, effektiv behandling. Det bliver endnu et "argument" mod patientens beskrivelse af symptomer og diagnosen "psykisk" + recept på psykofarmaka bliver resultatet.
De bedste (efter omstændigheder) resultater af prøvebehandling jeg har lyttet til beretninger om var, når den syge startede omgående på 100 mcg/dag. I de få tilfælde hvor doseringen viste sig at være for stor - er den blot blevet reduceret. Tilsvarende (øgning) sker ikke når startdosering er for lavt, da TSH falder og dermed falder også lægens interesse.
Personligt vil jeg mene, at det er bedre at starte højt nok, end at starte for lavt.... Hvad er der sket, n`Finn? Jeg mener helt bestemt, at du før har omtalt højere startdoseringer som værende værd at anbefale....
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker