Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Tråd: Lavt stoffskifte?
Threaded View
-
12-10-10, 20:03 #1
Lavt stoffskifte?
Heisan

Kan noen hjelpe meg med disse svarene?
TPO 572 (skal ligge under 100)
thyreoglobulin 0,7 (skal være mindre enn 0,6)
T4 12 (12-22)
TSH 3,7 (0,4-4,4)
Jeg har de siste årene vært skrekkelig trøtt og slapp - hver eneste dag. Enkelte dager føles det som at kroppen har gått i streik. Kan det være lavt stoffskifte?
Fikk disse svarene pr telefon i går av kontordamen hos legen. Legen skal nok ringe i løpet av uken ... men det er tungt å vente - aner en liten lysning nå
Sitter med en TPO på 572 og venter på at legen skal fortelle meg hva som skjer videre
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 11-06-09, 19:54 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet TSHSvar: 13Siste melding: 27-10-06, 20:28 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46


Svar med sitat
Bokmerker