Heisan
Kan noen hjelpe meg med disse svarene?

TPO 572 (skal ligge under 100)
thyreoglobulin 0,7 (skal være mindre enn 0,6)
T4 12 (12-22)
TSH 3,7 (0,4-4,4)

Jeg har de siste årene vært skrekkelig trøtt og slapp - hver eneste dag. Enkelte dager føles det som at kroppen har gått i streik. Kan det være lavt stoffskifte?

Fikk disse svarene pr telefon i går av kontordamen hos legen. Legen skal nok ringe i løpet av uken ... men det er tungt å vente - aner en liten lysning nå