Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-09-10, 21:04 #15
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Heller ikke overskrifter der kobler fluor med skjoldbruskkirtlen her på forummet vækker interesse, Kevlin. Fluor-stoffer sættes i forbindelse med sygdom i skjoldbruskkirtlen - kun 300 visninger siden februar 2010. Fluor og skjoldbruskkirtel - kun 1114 visninger siden juni 2007. Virkning af fluor på skjoldbruskkirtel - kun 68 visninger siden marts 2009.
Til sammenligning Jeanettes tråd 9737 visninger siden april i år, eller Vigdis' tråd 18803 visninger siden marts sidste år. For 10 dage siden har HildeM postet sin tråd og den har allerede været åbnet 608 gange dvs. mere end dobbelt så meget end den 3 år gammel Fluor og skjoldbruskkirtel.
Her kommer folk hver dag for enten at læse eller skrive og be` om råd og hjælp. Alle drømmer om og håber på bedring. Man er optaget af blodprøver, symptomer, FT3 og FT4, TSH, antistoffer og hva' ved jeg.... Men at være optaget af denne snigende thyroideasuppressant - fluor i tandpastaen og hos tandlægen - det gør man ikke. Det er lige meget. Det kan der for fanden ikke skade, vel? Alle gør det jo! Heller ikke de som førhen har haft hyperthyreose og har været behandlet med fluor-holdige lægemidler til at hæmme det høje stofskifte.... er optaget af, at de fortsat bruger det stofskifte-hæmmende fluor hver dag og de børster også deres børns tænder med samme.... Det kan der for fanden ikke skade, vel? Alle gør det jo! Alle kan ikke tage fejl. Flertallet har altid ret.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker