Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
30-09-10, 15:48 #14
Sv: Fluor i plastfyldninger og andet dentalt materiale....
Jeg syns virkelig ikke tannlegene skal slippe helt unna - de har ansvar i kraft av sin posisjon!
Fra barneskolen av slapp Tannhelsetjenesten inn i klasserommene med sine fluorskyllinger og kjempetannbørster
(1000 takk for å lære nedbørsting av tannkjøttet; mine tannhalser ligger nå åpne!!!)
Info om at fluor IKKE er bra ligger ikke på medienes forsider akkurat - og helle ikke her inne er det alle som leser:
iløpet av et drøyt år så er det til nå bare 857 registreringer på denne tråden
I dag står det en stor oversikt over vitaminer og mineraler i Dagbladet -
FLUOR står der oppført som et spormineral
-
NB! Alle de andre vitaminene og mineralene som er nevnt er BRA - fluor framstår pga kontekst som en av "the good guys"..
I går opplyste samme avis at D-vitamin er både hormon og vitamin -
det sto ingenting om at det er delt opp i D2 og D3 - og da heller ikke at det er D3 vi skal ha.
Og to såkalte kostholdseksperter sliter i dagens dobbeltside på sin "profesjons" velkjente refreng:
Folk må spise sunnere - folk har i liten grad behov for kosttilskudd ... osvSist endret av Kevlin; 30-09-10 kl 16:21
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Klimaet i et helt andet lys?
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 21-12-09, 11:53 -
Te og fluor
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 12Siste melding: 04-10-09, 15:35 -
Fluor i mad
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 0Siste melding: 04-07-09, 22:52 -
Fluor, skjoldkjertel og lavt stoffskifte
Av i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 5Siste melding: 04-07-09, 22:36 -
Fluor
Av Ada i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 29Siste melding: 21-03-09, 01:15

Svar med sitat

Bokmerker