Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
14-09-10, 22:39 #1
Oj, dette virker litt "skummelt" :O
I dag var jeg hos en spesialist, og det var bra på godt og kanskje litt "vondt"?
La meg først gi en beskrivelse av selve "turen". Jeg bor et par timers kjøretur unna, så jeg dro tidlig og hadde 1 time buffer for problemer på veien. Men trafikken sto, og jeg trodde aldri jeg skulle rekke frem. Jeg var stressa og fortvila, for at jeg kom til å gå glipp av timen min. Jeg rakk frem, men jeg hadde løpt og var megastressa, så om jeg i det hele tatt fikk sagt særlig mye fornuftig tror jeg ikke.
Arket med huskelista mi, lå hjemme også, og hodet var helt "blåst".
Han trodde jeg kanskje ikke hadde lavt stoffskifte, men at det er noe annet og vil ta meg av medisin.
Blir sannelig "avhenig" av denne medisinen, for jeg ble litt redd for å prøve det eksprimentet. Er redd for å få en real nedtur og gå rett i bunn igjen, for selv om medisinen ikke fungerer bra nok, så fungerer jeg tross alt bedre, og jeg synes ikke lenger jeg selv er totalt håpløs. :P
Skjer så mye ellers i livet mitt, at jeg har ikke "råd til" en skikkelig nedtur nå. Det er så mye om skjer at jeg ikke har orket og fokusere på meg, eller å følge med her inne.
Jeg har tatt diverse prøver i dag og hadde også en arbeids-EKG, men der tror jeg kanskje jeg misforsto litt. Så kanskje jeg gjorde noe feil der?
Vi får se...... Uansett har jeg ny time med flere svar neste uke.
Fant en tråd om å slutte brått på medisiner, men den var 2 år gammel. Så om det finnes noen andre her inne med erfaring, så fortell gjerne! For meg føles dette bare skummelt akkurat nå.
Lignende tråder
-
Litt humor- "alvor" i hverdagen:-)
Av ella i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 4Siste melding: 07-10-13, 21:37 -
Lurer litt på noe som kalles "kelp"
Av Bellissimo i forumet Lavt stoffskifte og jodSvar: 2Siste melding: 09-10-09, 23:07 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat
Bokmerker