Viser søkeresultater 1 til 10 av 249
Threaded View
-
11-03-07, 11:11 #11
Hej Ninus
..tak for dit svar.
Jo det lyder som om at vi har en del til fælles.
Den intolerancetest du fik lavet, fik lavet den på sygehuset? Jeg skal i næste uge have taget nogle blodprøver - jeg kunne se at lægen krydsede IgA - malabsorption osv. af på skemaet - mon det så også er fødevareintolerance det handler om? Jeg går også og venter på at komme til at tale med en diætist via sygehuset; jeg vil da rigtigt gerne finde ud om der er noget man selv kan gøre ved at undgå bestemte fødevarer.
Jeg har været sygemeldt siden november 2006 (og er virkelig sløj selvom min Anti-Tpo er lav!), og er snart dybt forvirret over hvad der egentlig er årsagen til mine lidelser - svært når man fejler så mange ting der kan forvirre billedet... Jeg tror også at det forvirrer lægerne! Hvad er dine symptomer iøvrigt?
Tak for dit svar - det opmuntrer at man ikke er helt alene...
Mange hilsner Gitte
Lignende tråder
-
Artikkel om å behandle hashimotos med normale prøver
Av nora i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 1Siste melding: 09-10-10, 18:40 -
Medicinalindustrien har hjernevasket lægerne
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 19-11-09, 12:32 -
Svingende tal igennem årene (langt)
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-03-07, 11:01 -
Det er lett å behandle hypotyrose
Av cathrin i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 5Siste melding: 27-06-06, 19:59 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat

Bokmerker