Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: S-reverse T3
Threaded View
-
09-09-10, 22:51 #1
S-reverse T3
Hei,
Fikk i dag igjen en prøve fra Aker , Hormonlab.
Den viser en S-reverse T3 refområde: 0,14 - 0,54. Min ligger på 0,97 Min prøve ligger altså langt over hva som er øvre grense, MEN, er verdien min så høy at den kan ha innvirkning på noe i systemet?
Jeg har fortalt tidligere at jeg har hatt høye verdier på T3 og T4, men har fått disse ned ved og seponere Levaxin og suplere med Liothyronin. Det virker for meg som det er enklere og stabilisere /blodverdier/form/hverdagen på kombinert bruk av medisiner. (jeg medisinerer ikke blodverdiene, men de gir meg en pekepinn på hvor jeg ligger. Har fortsatt ca T4 -30 og ca T3-10
)Det var jeg selv som ba om denne prøven etter og ha lest ett langt innlegg på forumet her. Jeg konkluderte etter og ha lest at jeg faktisk hadde en høy S-reverse T3, fikk konstantert det ved blodprøve, men vet selvsagt ikke om min verdi er høy nok til og skape ugang.
Noen som vet litt om dette?
-M-
Lignende tråder
-
Reverse Triiodothyronine (rT3)
Av Thomas W H i forumet Sygdommer som ligner hypothyreoseSvar: 43Siste melding: 08-07-12, 18:13 -
Overvægt og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3) ?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 8Siste melding: 21-04-10, 21:04 -
Binyrer og Reverse (omvendt) triiodothyronine (rT3)
Av Bittebitt i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 18-04-09, 16:51

Svar med sitat
Bokmerker