Ruth: høres ikke ut som det var så lurt å blande levaxin inn igjen? Jeg er i ferdi med å utfase levaxinen..... da jeg gikk på 125 levaxin husker jeg at jeg hadde forferdelig hjertebank og følte meg rar, det gikk over da jeg begynte med erfa. Nå har jeg ikke hjertebank - i dag har jeg tatt 25 levaxin og 3 erfa- men mulig det kommer etter hvert om noen uker....

Ellers høres det slitsomt ut at du må endre div doser så ofte. Men det er utrolig godt å høre at du stadig blir bedre i binyrene!!!!

Jeg tar ikke DHEA og nå har jeg en pregnenolone- fri uke. Liker pregnelonone kjempegodt, men det gir noe hjertebank, så jeg blir forledet til å tro at jeg er overdosert når jeg absolutt ikke er det, så prøver å være litt mer forsiktig med dette produktet til jeg føler jeg er dosert passelig med stoffskifte. Finn fikk også hjertebank av DHEA- får du? Det kan jo tenkes at det lurer deg til å tro at du er overdosert.

Blondie; ja, det du sier er som å banne i kjerka!! Men det kan jo tenkes det er noe i det.....Dog er det jo veldig mange som sier at de kan ta mindre dose av erfa ved å ta den i munnen fremfor å svelge. Hva sier dere andre?

Det er ikke noe problem for meg å gå på en høy dose så fremt kroppen og binyrene (og lommeboka:-) tåler det.

Balder legen ringte meg nettopp. Hadde visst fått svar på en urinprøve som ble sendt til USA. Han hadde diskutert med andre leger der, og mente de nå hadde "svaret" på hvorfor jeg hadde så lite opptak av stoffskiftehormoner: Leveren er overbelastet og trenger masse støtte. Den fungerer ikke som den skal, hvilket for øvrig også medfører at kroppen generelt er ubalanse.

Har time mandag for å få mere info. Stiller meg litt tvilende til dette "nye" funn men samtidig så kan det jo være noe i det. Flere prøver skulle tas. Så nå begynner penga å rulle