Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Hvordan tar man Levaxin?
Threaded View
-
01-09-10, 11:39 #1
Hvordan tar man Levaxin?
Jeg begynte med Levaxin i sommer etter å ha fjernet skjoldbruskkjertelen pga kreft. Slik det er nå så tar jeg tabletten når jeg står opp, og spiser derfor frokost rett etterpå. Noen ganger tar jeg den sammen med frokosten. Jeg drikker ikke melk til frokost siden man ikke skulle ta kalsiumprodukter samtidig. Vitamintilskudd tar jeg om kvelden. Siden frokosten er mye tidligere på hverdager (ca kl 7) enn i helger (ca kl 10-11) så blir det ikke til at tidspunktet er det samme hver dag. Det jeg lurer på er:
- Er det viktig å ta tabletten til samme tidspunkt hver dag?
- Gjør det noe om man tar den sammen med mat? Eller bør det gå en viss tid før/etter måltidet?
- Er det best å ta den på morgen eller kveld? (Jeg spiser et like stort måltid om kvelden som jeg gjør om morgen)
- Er det slik at jeg ikke skal ta pillen om morgenen dersom jeg skal ta blodprøve? Hva gjør jeg dersom jeg tar pillen på kveldstid?
Lignende tråder
-
Hvordan skifte fra Levaxin / Eltroxin til Armour Thyroid
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 10-11-14, 18:58 -
Hvis man tar levaxin før blodprøve, hvordan vil det slå ut?
Av gretal i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-02-08, 21:19 -
hvordan gå fra levaxin/liotyronin til armour?
Av anitab i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 06-09-07, 12:16 -
Hvordan vet dere riktig dosering Levaxin/Armour??!!!
Av Ada i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 04-06-06, 17:35

Svar med sitat
Bokmerker