Viser søkeresultater 1 til 10 av 22
Tråd: Mine blodprøvesvar
Threaded View
-
30-08-10, 12:21 #11
Sv: Mine blodprøvesvar
Nei,det er nok ikke så lett å forstå seg på denne sykdommen for andre... Det værste er jo at den ikke er lett å forstå for oss som har den heller - alltid. For meg hjelper det å ha et perspektiv på at man kan lære seg sykdommen å kjenne, for å bli bedre. Og da mener jeg å kunne bli så bra at man får et godt liv altså, og ikke læring av noen idiotiske mestringsstrategier for å takle slike symptomer som du beskriver. Og her på forumet kan man lære MYE, og jeg har fått veldig god hjelp her.

Jeg startet opp på levaxin selv, var slik nogenlunde bra, men aldri tipp topp.. Og etterhvert som tida gikk ble jeg værre og værre,og ble på et tidspunkt akutt innlagt på et Reumatismesykehus fordi jeg hadde slike sterke smerter i muskler og brenning under huden.. Og disse tendensene har vært der siden..
Helt til jeg startet på Thyroid Erfa, da skjedde det en revolusjon for min del. Alle symptomer forsvant en stund helt. Men, jeg har litt dårlige binyrer, slik at bedringen med thyroid har nå gått litt i stå pga. dette. Men, nå har jeg lært mye om hva jeg ikke skal gjøre, og gjør det ikke en gang til. Altså, jeg mener selv at jeg har endel flere forutsetninger for å bli bedre.
Prøvene dine og symptomene dine roper hypo lang vei, og jeg skjønner godt at du gråter kjære deg.
Slik du har det nå, er både krenkende, smertefullt og etter egne erfaringer en grobunn for håpløshet.. Men det er håp!!!!
Du kan jo forsøke å ta mere levaxin. Binyrene dine børogså kanskje sjekkes. Endel her på forumet oppsøker private klinikker, så se oppe på siden for anerkjente klinikker. Dette er forresten dyrt, men noen syns det er verdt det.
Jeg ville heller ikke gitt levaxin så mange sjanser, jeg har gitt levaxin noen sjanser for mye... Den har aldri gitt meg en sjanse for å si det slik!
Lykke til!!
Lignende tråder
-
Blodprøvesvar
Av splstudine i forumet BlodprøverSvar: 2Siste melding: 29-05-10, 11:54 -
Blodprøvesvar
Av pusur i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 09-05-08, 21:04 -
Nye blodprøvesvar
Av anha i forumet BlodprøverSvar: 10Siste melding: 24-11-07, 22:28 -
Blodprøvesvar.
Av Irgni i forumet BlodprøverSvar: 5Siste melding: 01-03-07, 21:08

Andrè Bjerke.