Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
29-08-10, 19:53 #2
Kjenner det er tid for ny legetime
Høsten er her og ting går nedover...trøtt,sliten og håret faller ibøtter og spann
arbeidsledig igjen,umulig å holde på en eneste jobb,da jeg ikke hører på meg selv og går i veggen gang på gang...
gjenopptok levaxin for 6mnd siden (husker ikke når sånn helt egentlig
) etter en haug med misforståelser fra forrige behandling. har tredoblet dosen siden da uten å høre med legen, og syns fremdeles ikke det hjelper en dritt. Legene jeg har vært hos er totalt uvitende til hva dette er, og sist jeg var hos en vikar spurte jeg om håret mitt ville vokse tilbake til normalt igjen, da så hun bare rart på meg og lurte på om man mistet hår, for det stod ikke på listen hennes 
men uansett...har lest om armour og vil prøve dette, så får prøve å overtale min nye lege om dette.
men når dere tar blodprøver får dere alltid prøvesvarene deres? eller må dere spør om det? har aldri fått vite resultat av en eneste prøve jeg har tatt så langt. så aner ikke hvilke som er tatt.
men tenkte jeg skulle være litt mer forberedt denne gang og vite hvilke prøver jeg skal ta...så hvilke anbefaler dere? heheFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
"Flink jente" syndromet vs binyrene.
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 04-08-10, 22:59 -
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 47Siste melding: 30-10-09, 20:53 -
Jente på 21 år som nettopp har begynt på medisiner for lavt stoffskifte
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 148Siste melding: 13-09-08, 10:17 -
Kan noen hjelpe en sliten jente? Lavt stoffskifte.
Av Vilde i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 06-07-05, 22:25

Svar med sitat
Bokmerker