Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
16-10-07, 22:27 #1
Ny ultralyd av betennelsestrumaet
jeg skal på ny ultralyd på fredag ..jeg har i følge legen mim på haukeland en sjelden tilstand i kjertelen betennelsestruma .og jeg har flere svulster i kjertelen..og jeg har en svulst som de altid sjekker nøye og må tas biopsi.. det var legen min som undersøkte kertelen min nå å sa det var på tide med ny time,,og at kjertelen har forandret seg,,jeg synest også det når jeg så etter ..er litt spent på om lymfeknuten min i halsen er hoven ennå,,det var den sist,,det er et år siden sist,,...volomet på kjertelen min i 2003 var 43 ml og i 2006 var den ca 39 ml... noen som har peiling om det er stort,føles sånn....håper de finner ut at jeg må oppereres ,,så slipper jeg å passe på om svulstene forsandrer seg,,de kan utvikle seg til kreft,,begynner å kvi meg litt nå:skal også ta ct,rønken av rygg ,og lår har noen problemer der også som har forverret seg;(også en gladmelding folkens,,jeg går på omskolering..negledesign;);)kjempegøy
s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
Ultralyd....
Av Linn i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 11-11-09, 21:12 -
Ultralyd
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 04-06-08, 11:57 -
Ny ultralyd?
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-11-07, 15:14 -
Ny ultralyd av betennelsestrumaet
Av skaye i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 23:22 -
Ultralyd
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-02-07, 18:59

Svar med sitat
Bokmerker