Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
14-08-10, 15:55 #30
Sv: Svelgvanskene har kommet snikende
Hei, Berit =) Tusen takk for råd, jeg har en boks med magnesiumpulver som legen min anbefalte meg for en tid tilbake siden. Kan ta den frem igjen

Jeg vet ikke dere, dosen er økt- til 90 mg (gruer meg faktisk til å si det til legen til uken selvom det er min helse det er snakk om og MIN velvære), men jeg kjenner meg altså helt ko-ko i hodet. Jeg vet ikke ennå om jeg tør påstå at hjertebanken er borte, men bank i bordet! - halsen har ikke kranglet så mye og det fra i går kveld. Som om det lettet et trykk "der nede". Tør nesten ikke nevne det for jeg har jo blitt så utrolig skuffet før..
Og en annen ting, jeg har fått ny kur mot urinveisinfeksjonen. Jeg hverker så jeg tror jeg går av hengslene. Startet opp i går, så får jeg se og håpe smertene er borte til uken
Jaja, bare litt livstegn fra meg
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Endelig er jeg kommet dit jeg skal :)
Av Qa i forumet PresentasjonerSvar: 14Siste melding: 20-12-09, 20:07 -
Har ERFA kommet til noen andre land?
Av camomilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 09-11-09, 12:09 -
hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-10-06, 21:21

Svar med sitat
Bokmerker