Hei i kvelden, Nielsigne

Det er så godt å høre at man ikke er alene om plagene =) Jeg blir så engstelig for alt som jeg ikke vet hva er. Som i kveld, og kjenner jeg på smertene i halsen, blir jeg jo bare mer oppkavet. Har forsøkt å se på noe koselig på TV eller lese om noe som får meg bort fra å føle kvelningsfornemmelsene rundt halsen. Det har hjulpet litt, og det hjelper tilogmed å spise frukt- la noe skli nedover halsen, da blir plutselig trykket borte, men sitter jeg "rett opp og ned" uten noenting, da kommer ubehaget veldig intenst tilbake. Jeg gruer for natten for jeg kjenner det så godt og har vanskelig for å sovne. Det er nesten litt lettere sagt enn gjort å skulle la være å tenke på det, for jeg tenker ikke bare på det, men følelsen av at noen holder meg hardt rundt halsen, er der og hvordan skal man få sovne da?

Det rare er at når jeg trykker på begge sider av halsen, hver for seg ved siden av skjoldbrukskjertelen, så svimler det i hodet. Veldig ekkelt.
Nå snakket jeg på telefonen med legen min tidligere i dag og han skal sende meg på røntgen av spiserøret så jeg kan slippe å tenke på at det skal være en utposning eller noe annet. Forferdelig ekkelt er dette i alle fall og jeg har jo ikke hatt det sånn før inntil nå nylig

Håper denne økningen av Erfa nå skal hjelpe, men merker ingen bedring enn så lenge. Hjerte hamrer og slår for fullt og i doble tak enkelte ganger.. Jaja.. kan vel ikke bli verre nå?

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Jeg købte engang for 1500 kr. fred på et privathospital, der skannede min livmoder, hvilket min fastlæge ikke ville bevilge, selvom der var grund nok til det. Og de penge var givet godt ud, synes jeg - fred i sindet er jo sundt
Amen