Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
10-08-10, 20:01 #23
Sv: Svelgvanskene har kommet snikende
Snille du, Anisa

Du har veldig rett i det du skriver =) , og det gjør meg tildels lettet. Jeg blir bekymret må jeg innrømme fordi jeg allerede for 3 uker siden (rundt der) gikk på en Selexid-kur, men den virket ikke på meg. Jeg har tatt mange urinprøver i det siste med leukocyttutslag på 4, samt 3-4 CRP- undersøkelser som ikke viser tegn til noe negativt. Nå ønsker ikke legen min gi meg mer antibiotika ettersom den ikke hadde noen effekt, men legen min lurer på om det ikke kan være noe med underlivet. Jeg skal til sjekk denne uken slik at det evt. kan utelukkes at det er noe eggstokkbetennelse eller andre ting.
Men jeg tror nesten på at man kan ”kjenne” tegn til Hypofysen til en viss grad, da mener jeg ved spesiell hodepine. Jeg var i mange år plaget med hodepine fremst ved pannen da jeg var i overgangsalderen, altså før jeg startet på østrogentilskudd. Den kan komme nå og da og er veldig hard og da er det liksom akkurat som den kommer derfra, sikkert også fordi jeg har hatt så variabelt stoffskifte også?
Var jo blant annet også overdosert på progesteron en tid og da føltes det veldig rart fremst i pannen.. Øynene og Hypofysen har vel en viss kontakt? Jeg ble i alle fall den gang veldig rar både i syn, hode og balansen.
Bare et liite spørsmål som jeg håper du eller andre kan svare på
: når man er rett dosert, vil og kan Anti-TPO´en gå tilbake og evt. ”klumpen” i halsen bli borte eller er dette noe jeg kanskje bare må leve med? Det er jo helt forferdelig ubehagelig i så måte!!
Jeg som alltid har vært bekymret for å ta gastroskopi med slange nedover halsen, kan jo like gjerne gjøre det nå,
det føles som jeg har et evigvarende fremmedlegeme nedi der..
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Endelig er jeg kommet dit jeg skal :)
Av Qa i forumet PresentasjonerSvar: 14Siste melding: 20-12-09, 20:07 -
Har ERFA kommet til noen andre land?
Av camomilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 09-11-09, 12:09 -
hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-10-06, 21:21

Svar med sitat
Bokmerker