Selv tak, Rufus Men du er heller ikke selv værst til det, når du tænker med hjertet på andre, har jeg bemærket mange gange før.
Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Men du har jo helt rett; hvordan kan jeg vite at binyrene mine har kommet seg om jeg ikke gir dem en sjanse til å bevise det? (for å si det på den måten)
Det kan man godt sige. Det ville være meget nemmere, hvis man bare kunne tage telefonen og ringe ned til binyrerne: "Hej du... binyre! Hvad bliver det til? Skal vi fortsætte med samme dose HC lidt endnu, eller klarer du dig med lidt mindre fremover? Og hvad med at stramme sig op og blive bedre, før jeg går personligt bankerot, da HC, som bekendt ikke hænger på træer, lige til at plukke gratis, vel?" Men da vi er tvunget til at kommunikere med binyrerne på "tegnsprog" kan det ikke nytte, at kneble dem med HC og andet, så de aldrig kan få et "ord" indført...

Sitat Opprinnelig skrevet av Rufus Vis post
Grunnen til at jeg har ment at jeg har litt ekstra slitne binyrer er at jeg har brukt relativt mer hydrokortison enn hva jeg leser andre gjør. Oppunder 40 mg.
Ja, enten det eller.... har du måske været (HC)modigere en andre? Det ville ikke overraske mig, hvis det var tilfældet.

Ja, det er meget interessant (og lovende), det som sker nu. Det bedste ville være hvis du kunne træne dig op i at være mere fanden-i-voldsk. Nonchalant endda. For selv om du husker dig selv fra før som det rene vrag, ved du nu meget mere end dengang og... vil vide hvad der skal til for at få det bedre igen. Derfor mener jeg at tingene ikke kan sammenlignes 1:1 længere, fordi der er forskel på både viden og erfaring mellem dengang og nu. Lige som der er forskel mellem "håbløs" og "håbefuld". Desuden bliver du ikke en tøddel bedre tjent med at generere hele denne "bekymringsklump" i enhver (relateret) anledning. Tværtimod - pisker "klumpen" dine binyrer, hvor det modsatte - aflastningen - er hensigten. Jeg tror at det kan blive forbløffende mere let at komme igennem, både test-reduktionerne og "bare" dårlige dage, hvis ethvert et ubehag ikke straks får lov til at vokse sig til et truende uhyre med horn i panden. Ja, vi snakkes ved....