Viser søkeresultater 1 til 10 av 42
Threaded View
-
07-08-10, 09:35 #9
Sv: Svelgvanskene har kommet snikende
Ja, og med en UVI som de ikke får under kontroll så er jo alt bare herlig
Ingen funn ble funnet på CT som jeg tok for nyrene (urinveiene) da de trodde det var nyrestein og antibiotikaen hadde jo ikke sin effekt, så jeg tror at det lave stoffskiftet mitt nå herjer med urinveiene mine!
Jeg har da aldri vært så plaget med urinveiene som nå. Blod i urin fant de også.
Hva skyldes at jeg svetter så mye som jeg gjør? Tenk at jeg har trent med disse verdiene?? Man pusher kroppen til det ytterste og det gagner jo ikke sykdomsbildet mitt, men jeg må liksom føle at jeg lever oppi elendigheten også og det gjør jeg ved å komme meg ut i naturen
Hva er det som gjør at jeg er så hyper oppi det som egentlig skal tilsi at jeg skal være trøtt og bare sove? Skjønner ikke noen ting jeg altså
TSH’en min var på 2,2.. Tror ikke den har blitt forandret siden sist. Anti-TPO’en har heller ikke økt så fort, men den stiger jevnt og trutt og er på 340 nå. Altså steget med 10 på 4 mnd.
Fritt T3 har holdt seg jevnt mener jeg å huske, på 5 den også…
Jeg føler meg som en gammel dame, med stiv kropp, ”vann i kroppen”, dårlig husk, tretthet og hårtap.
Men hvordan ville dere økt dosen om dere var meg? Jeg synes det er vanskelig å vite når jeg skal ta mest? Mest på morgenen og mindre på ettermiddagen? Eller kanskje til og med én på formiddagen? Det er sånne ting jeg synes er vanskelig å komme frem til selv, og hvor hurtig skal jeg øke?
Nå tar jeg én 30 mg på morgenen og en 30 mg på ettermiddagen og økte i går med 15 mg ekstra.. Fra 45 til 60..
Akkurat nå er jeg veldig glad for dette forumet!
Tusen takk for oppmuntring =)
Jeg er underveis... til en bedre helse forhåpentligvis
(-som føles å ta en eeeevighet)
Lignende tråder
-
Svar på binyrestatus er kommet...
Av Jeanette Ws. i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 18Siste melding: 27-07-10, 18:32 -
Endelig er jeg kommet dit jeg skal :)
Av Qa i forumet PresentasjonerSvar: 14Siste melding: 20-12-09, 20:07 -
Har ERFA kommet til noen andre land?
Av camomilla i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 1Siste melding: 09-11-09, 12:09 -
hjelp med hvordan jeg kan få kommet igang å jobbe... please?
Av Lissa i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 13-10-06, 21:21

Svar med sitat
Bokmerker