Viser søkeresultater 1 til 10 av 45
Tråd: Pregnenolone
Threaded View
-
30-07-10, 23:27 #25
Sv: Pregnenolone
Jeg har brukt både pregnenolone og progesteron creme og hadde god virkning av det,
leste et innlegg om at for mye hormon gjorde at man la på seg rundt midjen og øverst under og rundt brystkasse/armer,
leste linkene lagt inn under og begynner å tro at jeg har misforstått helt,
gikk over til adrenal stress end som inneholder cortex og dim-plus som inneholder mye grønne ting/broccoli etc som skulle trigge kroppen til å produsere selv,
har vært i veldig fin form så det har vel virket, men jeg hadde kansje forventet en større minsking i vekt etter at jeg gikk over på erfa,
utifra artiklene så er det motsatt av hva jeg har trodd,
progesteron og pregnenolon skal ikke være vektøkende snarere tvert i mot,
begynner å tro at jeg kansje burde bytte igjen,
har smurt litt en gang imellom som jeg følte jeg trengte litt ekstra,
men jeg har dem i skapet så kansje jeg burde prøve å bytte igjen,
byttet før jeg begynte med erfa for å ha mest mulig i orden før jeg byttet vekk levaxin.
Har vært veldig fin både mht overgangsalder og binyrer,
veldig lite antydning til hetetokter og nattesvette har jeg vært foruten en god stund,
men det eneste jeg har merket etter at jeg la vekk cremene er at jeg har hatt lett får å bli tung i hodet/hodepine,
dette hadde jeg ikke noe særlig av når jeg brukte cremene,
det i seg selv var nydelig for jeg har som regel hatt hodepine daglig og mens migrene.
Jeg har kjøpt progesteron tabletter uten problemer på nettet,
da går det sikkert an å få pregnenolone også,
jeg har sikkert kjøpt dem på iherb eller caredirect.Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
Lignende tråder
-
Dr. Wilson og dr. Hertoghe om pregnenolone
Av Anisa i forumet PregnenoloneSvar: 16Siste melding: 27-02-11, 17:40

Svar med sitat

Bokmerker