Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
07-05-10, 21:07 #1
Tittei :) jeg er ny på forumet
Hei! Jeg er en dame på 28 år, med samboer og tre barn, 7 år, 3 år og 1 år.
Jeg fikk diagnosen hypothyreose rett før jul 2009. Og jeg er så sliten! Har økt dosen med levaxin gradvis, og ligger nå på 75mcg daglig. Rekner nesten med legen vil fortsette å øke dosen, tar ofte blodprøver og er hos legen ca hver 3 uke, så han følger meg tett opp.
Men jeg har blitt så "dum" i hodet! Det er aldeles frustrerende! Skjønner lite jeg altså, og har null sjangs å forstå alle disse begrepene og alt dette tall-greiene om denne sykdommen. Jeg var et skolelys før og en kjempe smart jente, men nå virker alt i livet helt gresk.
Har lest masse på nettet for å prøve å forstå for å "utdanne meg" i min egen sykdom, men gir opp å forstå etter de første avsnittene!
Kjøpte boken "hypothyreosen og meg" på nettet, men klarte ikke lese mer enn et par avsnitt i den heller, og har istedet sendt den på rundgang i min nærmeste familie. Foreløpig er det bare min mor som har lest den, men hun vet nå masse om sykdommen min
Så hun forteller meg jo litt da, og hun sier at hun føler alt faller på plass, at hun skjønner plutselig meg og hva som har vert galt..
Nei, har et hav av ting jeg ville fortelle her nå, men nå datt det ut av hodet mitt
så får vel heller skrive mer seinere
Uansett, endelig fant jeg ork til å melde meg inn her da! Det er bra
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
hvordan legge det fram til legen?
Av MariaEW i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 18-09-09, 21:52 -
Hallo, da sjekker jeg inn!
Av janike i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 31-08-07, 17:51 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN TIL ARMOUR?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 15Siste melding: 22-09-06, 12:26 -
HVORDAN OVERTALE LEGEN?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 22-08-06, 22:56

Svar med sitat
Bokmerker