Hej Paxx og Nielsigne
Ja, jeg er også forsigtig med at gå for hårdt til værks, da erfaringen siger mig, at så gå kroppen først i baglås.
Jeg har derfor også, mod min endokrinologs anbefaling, valgt ikke at sætte T4 ned i dosis i forbindelse med opstart af T3 (har før haft gode erfaringer med at lytte til mig selv, og føler ingen symptomer på højt stofskifte - tværtimod!). Jeg tænker, at der ikke skal ske alt for meget, før kroppen for alvor strejker, og så er det først svært at finde ud af, hvad der er hvad.
Men Paxx det lyder godt nok frustrerende - så går det godt, så går det ikke så godt osv.. Jeg overvejer derfor (på baggrund af alle de historier/erfaringer man kan læse om på Sonjas) at skifte til thyroid. Jeg kan selvfølgelig vente og se tiden an med T3, men tid er, hvad jeg ikke har - tænker i særdelshed på min arbejdssituation.
Da jeg fik sommerferie tænkte jeg, at nu måtte jeg prøve at få styr på helbredet, men indtil videre er det ikke lykkedes så godt. Og med alle de historier jeg har hørt om dårlig T3 behandling, overvejer jeg, om det er det værd at se tiden an måneder ud i fremtiden, eller om jeg bare skal tage den fulde konsekvens og skifte til thyroid?