Viser søkeresultater 1 til 10 av 266
Threaded View
-
17-07-10, 08:42 #11
Sv: Sliten nybakt mamma trenger noen råd for å komme ut av dette marerittet!
Hørte en historie om en som fikk vite av endoen at hun hadde ME, han lyttet ikke til hennes ønske om å få hjelp med binyrene, for de var "fine". Da hun kom til en annnen lege, fortalte han at han hadde hatt flere pasienter fra samme endo med ME diagnose. Alle hadde binyreproblemer, ingen av dem hadde ME. Hvor mange er det som ligger rundt omkring og kanskje har uoppdagede eller underbehandlede stoffskifteproblemer og binyrer som ikke fungere skikkelig, men blir etterlatt hjemme i et mørkt rom med diagnosen ME?
For meg virker dette som sekkediagnosen psykisk, som også legene strør rundt seg med, til stoffskiftepasienter for eksempel. Når vi ikke vet, vel, vi har en sekk, la oss putte det der. Ikke gi deg Herdis!• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Januar 2010. Er det tomt for ERFA thyroid?
Av knokkel i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 8Siste melding: 02-02-10, 13:01 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker