Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
03-10-05, 12:25 #15
Jeg har også hatt det bedre for en stund siden. fT4 kommer antagelig ikke høyt nok til å beholde et varig godt stoffskifte.
Foreløpig håper jeg på at en doseøkning skal bedre situasjonen igjen, men vet ikke enda.
Du moor, som bare bruker 2Grain - jeg ville forsøkt å øke dosen før jeg forsøkte noe annet.
Min egen er faring er at jeg får en bedre periode etter en økning, men denne varer ikke og nå virker det som at jeg ikke tåler høyere doser.
Kanskje er det sånn at jeg må tåle en tilvenningstid ?
Eller er det slik at der rett og slett ikke varer uansett hvor høy dosen er ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Lignende tråder
-
Stive muskler er vanlig hos stoffskiftepasienter
Av Damen i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 12Siste melding: 09-05-10, 18:01 -
Stive ledd, skjelving, lavt stoffskifte??
Av Zena i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 7Siste melding: 11-01-08, 13:33 -
Hva er forskjellen på slitne binyrer og stive binyrer?
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 03-08-07, 15:35 -
Doseøkning med stive binyrer
Av Hansen i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 03-10-05, 14:21 -
Har dere stive ledd og nakke?
Av gjest i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 29-06-05, 22:45

Svar med sitat

Bokmerker