Sitat Opprinnelig skrevet av Oppognedform Vis post
Ett spørsmål til Finn og andre.

Jeg lå derimot litt for lavt på blodprøvene som gjaldt stoffskifte T4 og THS lå på 1,8 og T3 lå litt lavt . Men ikke så mye. Jeg vil begynne med Amor , men de ville at jeg først skulle prøve å øke

Jeg fikk også med Liothyronin for å prøve dette .
Men synes jeg har så mange psykiske plager og er stadig så irritabel, sint, fjern, følesløs inni meg, likegyldig , urolig inni meg. Ligger av og til og føler at kroppen dirrer helt innvendig. Helt rart.

Aker snakket om mange bivirkninger rundt Liothyronin som hodepine.

Han Liothyronin en annen effekt som kan virke bedre på de psykiske plagene ?
Er litt usikker om jeg skal ta en halv tablett av denne istedet for å øke dosen. Er desperat for å bedre formen hurtig.

Noen som har gode / dårlige erfaringer ved å bruke Liothyronin i tillegg til Levaxin ?
Jeg har brukt liothyronin i 10 år. Det gir for min del en forsvinnende liten bedring. Har aldri opplevd bivirkninger. Har derimot lest andre på forumet som har forsøksmessig økt dosseringen utover de tillate 20mcg og opplevd bra effekt. Jeg anbefaler deg virkelig å prøve. Her oppnår du umiddelbar effekt.

Jeg er veldig godt kjent med de psykiske symptomene du nevner. Beundrer deg for å ha et så bevisst forhold til at dette er symptomer. Selv har jeg levd så lenge med dette at jeg tror jeg skal være sånn. Ikke la det gå så langt med deg.

Jeg ser du skriver at du ba om å få prøve thyroid, husk at det er du som bestemmer når du har prøvd lenge nok. Mange ganger føles det som om pasienten ikke har noe å si. Men du har rett til å sette ned foten. For mens disse legene eksprimenterer med medisineringen din er det ditt liv som blir satt på vent.