Viser søkeresultater 1 til 10 av 111
Threaded View
-
07-07-10, 09:14 #15
Sv: Hjelp ang tablettvalg og doseing, tror legen bare sjanser
Jeg har brukt liothyronin i 10 år. Det gir for min del en forsvinnende liten bedring. Har aldri opplevd bivirkninger. Har derimot lest andre på forumet som har forsøksmessig økt dosseringen utover de tillate 20mcg og opplevd bra effekt. Jeg anbefaler deg virkelig å prøve. Her oppnår du umiddelbar effekt.
Jeg er veldig godt kjent med de psykiske symptomene du nevner. Beundrer deg for å ha et så bevisst forhold til at dette er symptomer. Selv har jeg levd så lenge med dette at jeg tror jeg skal være sånn. Ikke la det gå så langt med deg.
Jeg ser du skriver at du ba om å få prøve thyroid, husk at det er du som bestemmer når du har prøvd lenge nok. Mange ganger føles det som om pasienten ikke har noe å si. Men du har rett til å sette ned foten. For mens disse legene eksprimenterer med medisineringen din er det ditt liv som blir satt på vent.
Lignende tråder
-
Levaxin + Liothyronin eller erfa?
Av cocos i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 10Siste melding: 30-04-11, 20:02 -
Lav t4, Erfa eller Levaxin? + Candidabeh. Balder
Av Rosin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-10, 10:20 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Ikke alle blir bra på Levaxin. Er dette et bra svar eller ikke?
Av Sonja Midtlien i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 1Siste melding: 05-04-05, 08:40

Svar med sitat

Bokmerker