Jeg har det veldig bra! Jeg har nå klart å gå ned på hydrokortison, fra 32.5 mg til 30 mg. Jeg vil se om jeg fungerer godt på en enda lavere dose, nærme meg fysiologisk dose om mulig, men skal ta det uhyre langsomt. Og stoppe om det ikke fungerer. Jeg forsøkte å gå ned på Thyroid, fra 3.5 grain til 3.25. Det gikk ikke. Ble langsom, og taus. Var ikke meg selv i det hele tatt. Så jeg gikk tilbake til 3.5 grain. Venter på svar på blodprøver som ble tatt for ett par uker siden, skal bli interesant å se hvor jeg ligger.

Fortsatt jobber jeg 50 %. Men jeg orker mer! Tidligere måtte jeg velge om jeg ville trene eller jobbe, nå kan jeg gjøre mange ting samme dag. Jeg føler meg mer og mer normal. Og kjenner at jeg bobler av energi! Det er lenge siden den følelsen fulgte meg dagen gjennom. Jeg føler meg heldig, tross alt som har skjedd. Det er fantastisk å kjenne at det går fremover. Hva det som har gitt meg ett løft nå, vet jeg ikke. Jeg har jo gjort så mange grep i håp om å bli bedre. Uansett gir det håp om at binyrene er på rett vei. Og jeg tror at det å dele Thyroid i fire doser, slik at den siste dosen tas kl. 17-18 var riktig. Jeg har mer ork og energi på kvelden, det er en god følelse!