Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
13-06-10, 13:09 #8
Sv: Alt det rare vi klarer å gjøre
Godt å høre at det ikke er bare jeg som "roter". Nå har jeg foreløpig ikke havnet i noen rare situasjoner pga hukommelsessvikten (er flink å skrive "lapper" til meg selv for å unngå det).
MEN jeg sier mye rart - altså sier helt feile ord. Som fly når jeg mener buss, kjøleskap istedet for bad, banan istedet for potet osv. Dette skjer veldig ofte, og jeg merker det med en gang det gale ordet kommer ut av munnen min, og korrigerer meg selv. Mannen min og jeg har fått oss en god latter mer enn en gang på grunn av dette. Problemet er bare at jeg i skrivende stund ikke klarer å huske et eneste konkret eksempel på dette - hukommelsen er helt på bærtur for tida.
Men til slutt vil jeg bare legge til et alvorlig PS ang. dette:
Det er en kjensgjerning at mange eldre og syke blir feildiagnostisert med Alzheimers fordi de er gamle, syke og begynner å "rote" både med det de sier og det de gjør - av den enkle grunn at syptomene ligner. Og det er jo helt forferdelig, med tanke på at flere av dem kanskje ville hatt et mye bedre liv dersom stoffskiftet ble sjekket og de fikk thyroxin.
Lignende tråder
-
Hvordan fungerer det for sånne som ikke klarer å konvertere all T4 til T3?
Av Vigdis i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 5Siste melding: 12-03-10, 10:46 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
Rare meg :,(
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 151Siste melding: 08-12-06, 12:53 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker