Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
Threaded View
-
11-06-10, 21:15 #29
Sv: Så fik jeg Erfa'en
Tak

Nej, Eltroxin vil jeg aldrig mere ha' ind i min krop. Det er et dårligt produkt, slet og ret, sat sammen med cellulose (TRÆ -til en mave som er nærmest uden mavesyre?!), og det slår desuden slet ikke til for mig; jeg kan ikke optage nok af aktivstoffet.
Hvis jeg skal supplere med noget, må det blive Euthyrox. Har lige læst om en, der skrev, at det havde hjulpet hende at følge en læges råd om at gå "ned 1/2 grain, inn med 25mcg" . Husker desværre ikke, hvem det var men jeg tror, det er det, jeg skal forsøge nu. Og så det med binyrerne ... Jeg må jo ha' dem tjekket. Andet er nok for risikabelt i længden, i hvert fald.
Sove kunne også være godt ...
Men jeg bliver ofte hængende på grund af diverse pligter, jeg ikke har nået i løbet af dagen. Maser mig igennem opvasken m.mm. Er virkelig træt, men ofte ikke søvnig. Det sidste har thyroid'en dog hjulet på, så min motivation er blevet bedre.
Så må opvasken vente ...
Tak for dit svar
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15

Svar med sitat

Bokmerker