Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
09-06-10, 13:47 #1
Få styr på dit kolesterol, på den sunde måde....
Jeg kan lige så godt lægge ud med info om, hvad jeg selv gør for at undgå "overskydende" fedt i blodårene..... Det er dog nemmere (i dette tilfælde) at fortælle, hvad jeg IKKE lukker ind i min husholdning:
- væk med alle mælkeprodukter der er HOMOGENISEREDE!
- væk med alle former for fast, blød og flydende margarine!
- væk med soja- og majsolie!
- væk med ALLE syntetiske sødestoffer!
- væk med sukker!
- væk med FLUOR i tandpasta, mundskyl og drikke!
Disse 3 sidste (4-5-6) - de ødelægger alle vores hormonkirtler og dermed bl.a. også fedtstofskiftet og fordøjelsen på celleplan.
Jeg spiser både smør, æg og bruger planteolier (øko: kokos-, jomfruoliven- og rapsolie). Jeg spiser også kød, for at nævne de "farlige" fødevarer. Men da jeg ikke lever for at spise, men spiser for at leve - spiser jeg i ikke alle disse fødevarer i for store mængder.
Ca. to gange om året tager jeg en "kur" med Guarmin - 2 "guarmin-måneder" og 4 måneder uden, osv. Guarmin gavner meget fint, ikke mindst forebyggende og kan sagtens anvendes hver dag, så skal der nok ryge et par kilo væk på denne konto også.
Mere om Guarmin: HER! og lad jer ikke afskrække af prisen (ca. 240 dkr/400gr). Hvis man anvender granulat - er det drøøøøjt i brug.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Liothyronin og statiner mod kolesterol
Av Anisa i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 1Siste melding: 29-12-10, 18:58 -
Levaxin og statiner mod kolesterol
Av Anisa i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 0Siste melding: 29-12-10, 14:55 -
Plante-statiner
Av Hansen i forumet Krigen mot kosttilskuddSvar: 3Siste melding: 12-08-09, 23:08 -
CRP-tallet = statiner til raske
Av Anisa i forumet KolesterolSvar: 3Siste melding: 20-07-09, 03:22

Svar med sitat

Bokmerker