Viser søkeresultater 1 til 10 av 954
Threaded View
-
01-06-10, 21:11 #11
Sv: Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
Så godt å høre!!!
Når det gjelder HC ,har jeg også hatt det "best" på 40...jeg prøver med mindre nå fordi jeg har brukt det forholdsvis lenge, men fungerer dårligere.Men vil se om binyrene kan komme" i gang igjen", hvis dere skjønner ...men ikke sikkert det er lurt. Du Vigdis sa en gang at det er vanskelig finne tilbake til seg selv, og det er et problem det, at en ikke husker hvordan en egentlig var engang, hvordan en skal føle seg som ""frisk"", men kjenner seg kanskje igjen når/hvis det skjer.... husker bare alt jeg gjorde da jeg var i farta!!
Jeg har fulgt med dere og DHEA, og tror jeg kommer til å prøve, fordi- i serum ligger jeg under minsteref. og i spytt lå det akkurat på nederste grense...
Kanskje sommeren kan brukes til å "forske"...føler vel at en tross alt tåler noe mere den årstida.Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Hva er binyretretthet?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
partiell binyrebarksvikt i tidsskriftet
Av nora i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-12-11, 21:20 -
Binyretretthet - hydrokortsonkrem?
Av Rufus i forumet HydrocortisonSvar: 14Siste melding: 29-09-09, 17:49 -
Hvor lav t4 kan man ha og fremdeles leve?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 19Siste melding: 25-09-06, 09:50 -
Hvordan leve med høyt stoffskifte? (litt langt)
Av nemi_137 i forumet Sosiale konsekvensene av stoffskiftesykdomSvar: 7Siste melding: 06-08-05, 10:35

Svar med sitat

Bokmerker