Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Threaded View
-
31-05-10, 20:49 #1
Har alle symtomer på lavt stoffskifte, med tre barn, hus og jobb.
Hei alle flotte mennesker, glad dette forumet finnes, vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Litt om meg.
Gift, tre barn og fyller førti straks
Har hatt tvilsomme prøver siden 2006, men også en elendig lege. Påsken i år, møtte jeg veggen så det smalt, kom til ny lege og fikk etter en uke diagnosen lavt stoff skifte (Hashimotos thyroiditt ) Ikke skrekk prøver men ant TPO på 1500
Begynte med Levaxin, går på 50 om dagen, legen min har god tid, så enda ikke snakk om økning, selv om formen er elendig. Grrrr..
Jeg var overlykkelig da jeg fikk vite hva som var årsaken til alle mine plager, men nå ser jeg at dette er en diagnose som nesten tar knekken på meg og som er vanskelig å finne ut av.
Jeg har økt vekten med 30 kilo, de tre siste årene ( en gravitetet for to år siden ) Men å gå fra 65 til 95 er tungt.
Spiser lite, trener så fort formen tillater det, men øker videre, dette psyker meg helt ut.
Har alle symtomer på lavt, noe som ikke er lett å forene med tre barn, hus og jobb.
Dette ble langt og mye syting, men er så redd jeg ikke skal bli bedre, jeg savner så veldig mitt gamle jeg.
Håper jeg kan få nytte av, hjelpe andre, finne likesinnede her inne, takk til Sonja for fantastisk side.
Karin.Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland. Hashimotos thyroiditt og dritt lei
Lignende tråder
-
Barn med medfødt lavt stoffskifte
Av kvinne86 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 7Siste melding: 06-08-10, 12:37 -
Barn og lavt stoffskifte
Av Frida i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 09-03-10, 08:53 -
Oldemor, bestemor og mor som alle har lavt stoffskifte
Av Jabo i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 1Siste melding: 15-10-09, 20:05 -
Lavt stoffskifte hos barn..
Av Katta i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 5Siste melding: 17-06-08, 11:10 -
Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
Av Knapp i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 21-05-08, 16:54

Svar med sitat

Bokmerker