Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
31-05-10, 03:21 #11
Sv: Moxa's dagbok - veien til forståelse..
Ja, da har 2 måneder gått. Jeg kan i alle fall bekrefte at jeg har fått regelmessig menstruasjon med normal blødning og normal varighet!! Og det er første gang på åresvis at det er normalt hos meg! 3 uker mensfri sammenhengende, 4 dager med mens, og 3 nye uker uten herket!! Jeg kan nesten ikke huske sist jeg hadde en så normal syklus!
Ellers så er det meste som før, er sliten, tjukk og sliter med et hav av skavanker.. men mensen er jo bedre, jeg sover 2 timer mindre enn normalt (posistivt... for jeg sov leeenge!!) og jeg våkner lettere enn før. Tidligere måtte jeg bruke en halv time på å manne meg opp til å komme meg ut av sengen (slik har det vært de siste 8 åra..) men nå tar det meg 5 min og jeg orker å gjøre noe med en gang.. går ikke å setter meg i sofaen liksom.
Så jeg er mer aktiv, men jeg er veldig sliten. Kan småsovne litt nå og da på dagen, og på kvelden slukner jeg før jeg treffer puta.
Men uansett.. det er bedring..
Og forresten.. en viktig ting!! Jeg har vært forkjølet UTEN å ha fått bihulebetennelse!!!! Det er første gang siden jeg fikk kronisk bihulebetennelse for ja... skal vi se... 10 år siden tror jeg.. Den minste høysnue, forkjølelse eller andre ting som kunne påvirke luftveiene satte igang kraftige bihulebetennelser hos meg. Så det er en lettelse å ha gått igjennom våren uten bihulebetennelse en eneste gang!
Så jeg merker faktisk forskjell på FØR og ETTER bruk av levaxin.. på tross av en så liten dose som 50 mcg... Håper jeg kan høyne dosen i løpet av sommeren.. kanskje jeg føler meg litt mer opplagt da? For det er det jeg savner mest tror jeg. Føle seg uthvilt og kvikk!
Lignende tråder
-
Hei jeg er Moxa
Av Moxa i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 29-11-09, 01:20 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Hvordan var veien deres til diagnose?
Av Evita i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 28-10-08, 22:34 -
Det verste med denne sykdommen. Min mors manglende forståelse.
Av cathrin i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 6Siste melding: 26-08-06, 00:10

Svar med sitat
Bokmerker