Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
26-05-10, 18:07 #1
Oppjustering av tyroksin - dose
Jeg gikk for en måned siden opp fra 100mkg til 125 mkg Levaxin, de første to ukene merket jeg mye stress i kroppen, konsentrasjonsvansker, og hjertebank. I en ukes tid var symptomene vekke, men nå den siste halvannen uken har de kommet tilbake. Må si det er ganske slitsomt.
Jeg har lenge følt meg underdosert på tyroksin, og ble videreført til ekspert som sa at antistoffene mine var for høye, og at jeg tok for lite medisiner i forhold til vekten. Antistoffene var på det høyeste 9 i de seks siste målingene, og den siste 6 eller 7. Kanskje er 125 mkg rett dose for meg, men lurer på hvorfor jeg plages med slike bivirkninger? Samboer som er sykepleier mener at kroppen må bli vant, men akkurat nå begynner det å tære litt på tålmodigheten. Jeg går på skole, og merker jeg har konsentrasjonsproblemer. Vil symptomene gå over? Eller bør jeg ta mindre medisiner?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Skjoldbrukskjertelen lage tyroksin
Av Bille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 01-11-07, 20:02 -
tyroksin og insulin
Av miama i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 3Siste melding: 15-07-07, 10:14 -
hormonspiral og tyroksin
Av irene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 05-07-07, 21:44 -
S-Tyroksin og S-trijodtyronin, hva forteller de ....
Av Tily i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-05-07, 22:40 -
Høy eller lav startdose med tyroksin?
Av nora i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 4Siste melding: 01-10-05, 18:46

Svar med sitat
Bokmerker