Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
24-05-10, 13:55 #1
Lavt stoffskifte og amming
Fødte en sønn for 9 uker siden og fra dag 1 sleit jeg med amminga. Han gikk for mye ned i vekt etter fødsel, så måtte gi tillegg med en gang. Så gikk det seg til og han gikk opp i vekt med bare amming.
Men en dag stoppet han å ta brystet og vi gikk inn i en periode med brystskjold og pumping som resulterte i at jeg fikk mindre melk og han gikk ned i vekt igjen.
Så begynte han å ta brystet igjen, men da hadde jeg ikke nok melk og måtte starte med tillegg igjen. Og det er der vi er pr idag. Har kuttet gradvis ned på tillegget og har nå gått over til å bruke hjelpebryst for å øke produksjonen. Har holdt på slik i mange uker uten å kunne fullamme enda. Syns bare jeg får mindre og mindre melk istedet, og lurer på om det kanskje har noe med mitt lave stoffskifte å gjøre? Melka renner også veldig treigt.
Andre som har opplevd lignende, eller vet om lavt stoffskifte kan ha innvirkning på melkeproduksjonen?
Lignende tråder
-
lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløbSvar: 17Siste melding: 26-05-10, 13:09 -
Lavt stoffskifte og problem med amming?
Av Pepper i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 11Siste melding: 29-11-09, 19:46 -
Amming og stoffskifte...
Av Tusull i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 5Siste melding: 09-07-07, 22:17 -
Amming og Levaxin gir søvnløse og stressa babyer?
Av RIGG i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 6Siste melding: 11-09-06, 19:30

Svar med sitat
Bokmerker