Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
23-05-10, 08:39 #8
Sv: Hvordan er fremtidsutsiktene mine?
Du fikk konstatert lavt stoffskifte som barn, gjorde du ikke?!
Jeg syns jo du er elendig fulgt opp. Det blir mange av oss, men ekstra ille når du er så ung.
Få iallfall et skriv fra legen din på at du er syk, kontakt opplæringskontoret i fylket ditt .Du har fremdeles RETT (ikke plikt) til videregående opplæring. Orker du ikke selv, så kontakt den "gamle" rådgiveren din.....så får de hjelpe deg...med bedre medisinering tror jeg nemlig du kan komme deg på skolebenken igjen. Og ja, det er jo viktig--en veg til å få realisert drømmene dine. Riktig dose- og du klarer det!!! Du bør ha krav på ekstra hjelp pgså .
Du går på en svært lav dose.
Jeg sier bare det JEG ville gjort, økt forsiktig. Jeg ville økt med 12,5µg/daglig i en 6-ukers tid. Hvis det hadde gått bra, hadde jeg økt slik at jeg kom opp i sånn ca.125-150µg/daglig-iallfall---avhengig av vekt bl.a.
Har du antistoff-anti-TPO og/eller TRAS. Det er viktig å få målt disse....
I tillegg D3, B12 ,ferritin, kolesterol.....
Som en liten pekepinn skal mange av oss f.eks ha fT4 høyt opp i refområde..kanskje vi da klarer å konvertere NOKfT3 som jo er det aktive stoffskiftehormonet, og så kommer bøygen da...da blir TSH ofte lav...og da gjør legene en "feil"..de tror vi er overmedisinerte. Oftest er det bull-shit!!Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Lignende tråder
-
Mine blodprøver
Av glaboy i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 24-09-07, 21:03 -
Mine prøver
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 125Siste melding: 29-05-07, 21:54 -
øynene mine
Av madonna i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 13Siste melding: 14-05-06, 22:19 -
Mine verdier
Av i forumet Normalverdiene?Svar: 15Siste melding: 22-07-05, 11:02

Svar med sitat
Bokmerker