Hei Atina

jeg fikk diagnose i januar 2010 og begynte på 75 mcg Levaxin da. Merket veldig lite bedring etter 6 uker. Økte jevnt og trutt til 125 mcg. Energien ble bedre, det skal sies. Men formen var veldig svingende og jeg følte jeg ikke hadde "kontroll" på hva neste dag ville bringe, kroppen var litt ugjenkjennelig. Hadde dessuten fremdeles frysninger, nattsvette, brain fog, måtte stadig hvile i løpet av dagen. Begynte i tillegg å kjenne litt kvalme, noe jeg aldri hadde hatt før.

Det kan sikkert være lurt å være tålmodig med Levaxinen. Enkelte bruker visstnok ett år på å komme tilbake i form. Så lang tid hadde jeg ikke til rådighet, ble på en måte skuffet når effekten føltes relativt puslete. Gikk derfor over til kombinasjon Erfa Thyroid og Levaxin.

Følte meg småcrazy da jeg begynte med Erfa Thyroid, men intuisjonen min/kroppen min sa sterkt i fra at Levaxin ikke var det helt store for meg. Og jeg angrer ikke ett sekund. Er utrolig glad for at jeg ikke slo meg til ro med å gå et eller flere år på Levaxin først.

Det skal sies at jeg er nybegynner på Erfa. Har kun prøvd i to uker. Men du verden for en forskjell. Kjente effekt fra dag en. Nå har jeg vært i god form i nesten en uke i strekk, og kroppen kjennes 1000 ganger mer harmonisk ut enn på Levaxin. Så og si alle symptomene jeg hadde er redusert allerede. Jeg vet jo ikke hvordan det vil gå videre. Men at det vil bli bedre enn det var på Levaxin alene, er jeg 100% sikker på.

Synes det er tragisk at ikke almenleger tilbyr naturlig tyroid behandling til de som ikke er fornøyd med Levaxin opplegget. Om dette her funker like bra som jeg tror og håper på, skal jeg gjøre det jeg kan for å "spre budskapet".

Du må så klart finne din måte å løse ting på- jeg ville bare fortelle deg min erfaring. Lykke til