Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Threaded View
-
25-04-05, 21:44 #1
Kræft i skjoldbruskkirtel i 2005, total thyreiodektomi
Hej!
Jeg er glad for at have fundet et forum med nogen, der har haft kræft i skjoldbruskkirtlen som mig. De foraer jeg har fundet handler kun om stofskiftet og ikke om kræft i skjoldbruskkirtlen. Det er selvfølgelig også en sjælden sygdom.
Der var en der spurgte om dosis. Jeg har fået fjernet hele min skjoldbruskkirtel og jeg er ellers lille og vejer 58 kilo. Jeg har brug for 17 tabletter om ugen. Dvs. jeg tager 200 4 dage om ugen og 300 3 gange om ugen. Min Tsh ligger på 0,2 og det er der den skal ligge ifølge min endokrinolog fordi det er i den nedre ende af normalområdet. Jeg har det også godt, men er også slap af og til pga. kalkstofskiftet. Jeg får etalpa, hvis I kender det og så Unikalk x3.
Så der er nogen der har brug for en stor dosis på trods af lille vægt.
Ellers ligner mit forløb meget det som I beskriver - opereret af to omgange fordi jeg første gang blev opereret for follukulær neoplasi. Der var så kræft og jeg måtte opereret igen.
Jeg bruger også mepiform men jeg danner rigtig grimme tykke ar. Første gang var arret også pænere. Jeg har gået hos en plastickirurg og jeg skal have korigeret arret til august. Jeg er spændt på om det bliver pænere.Sist endret av Admin; 19-08-10 kl 12:21 Begrunnelse: rettet pga. teknisk fejl i trådsammenlægning
Lignende tråder
-
Operation af skjoldbruskkirtel
Av LisH i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 05-09-10, 08:43 -
Skjoldbruskkirtel-svigt
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 0Siste melding: 14-01-10, 16:05 -
Afi-B-Total
Av Damen i forumet B-vitaminerSvar: 0Siste melding: 17-12-09, 23:01 -
Skal jeg takke ja til operationen?
Av LisH i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 09-12-09, 08:10 -
total thyroidectomi)
Av sofus i forumet OperasjonssalenSvar: 4Siste melding: 16-10-07, 22:40

Svar med sitat
Bokmerker