Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Tilstand efter operation
Threaded View
-
13-05-10, 20:40 #4
Sv: Tilstand efter operation
Hvis du klikker på linket i min signatur, kommer (for)historien nogenlunde beskrevet. Men dit og mit tilfælde kan ikke sammenlignes, da jeg er fejlbehandlet for en post partum mikro-forhøjet stofskifte. En fejlbehandling. Jeg burde aldrig har været opereret. Mit stofskifte fejlede ingenting, det gjorde det først efter operationen. Øv.
Ja, han siger.... Hvis jeg var dig, ville jeg alligevel insistere på et bindende svar på, hvorfor rhTSH-behandling ikke skulle egne sig til dig, når den reelt er udviklet til patienter som du? Det er vores (dit) liv der står på spil (den pt ukendte effekt af operationen mener jeg), mens lægen kommer til at leve som han plejer, uanset hvor godt eller skidt han udfører sit job. Du har derfor et legitimt krav på et kompetent svar fra en kompetent læge. Udebliver svaret... ja, så er han ikke go` nok. Der er frit sygehusvalg (vist fortsat?) og til Odense er der ikke lang, uanset hvorfra i Danmark man kommer. Jeg håber du orker "bore" i det lidet mere, mens tid er. Skulle det ende med en operation, da er det vigtigt at sikre sig, at operationen udføres af en erfaren endokirurg og på en hospitalsafdeling, med mange af den slags operationer.
Og ellers vil jeg hjertens gerne opfordre dig til, at hver gang du har en smule overskud, at du bruger lidt tid på at lære om lavt stofskifte. Forhåbentlig i mild grad, men alligevel må man påregne at man udvikler lavt stofskifte efter (lige meget hvilken) behandling. Da er det guldværd at vide og kende til, hvad man kan/vil lade sig byde, hvis efterbehandlingen ikke er så effektiv som forventet. Du har jo gudskelov familie i USA og du kan derfor relativt nemt få fat i Thyroid-lægemidler, såfremt recovery (med Eltroxin e.l.) sker for langsomt efter operationen, eller værre - man bliver ikke bedre nok uanset medicinering.
Jeg håber det allerbedste for dig, Musmai. Den der har magten er ikke (danske) læger, men du selv. Hvis du forbereder dig grundigt, kan du få et meget bedre liv end du tør håbe nu.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Operation af skjoldbruskkirtel
Av LisH i forumet OperasjonssalenSvar: 9Siste melding: 05-09-10, 08:43 -
Skal jeg takke ja til operationen?
Av LisH i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 09-12-09, 08:10 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Westhroid og en operation for en tarmsygdom
Av Anisa i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 6Siste melding: 11-06-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker