Viser søkeresultater 1 til 10 av 23

Threaded View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: PMS og lavt stoffskifte

Ja, PMS er et sandt helvede .... For mit vedkommende er det blevet meget, meget værre efter at jeg måtte slide mig igennem godt og vel et år på den nye type Eltroxin. Med AL respekt for dem, der har haft det dårligt på den gamle Eltroxin, vil jeg nu til hver en tid hævde, at den gamle Eltroxin var et mirakel, i forhold til det lort, der nu om stunder hedder Eltroxin :twisted::twisted::twisted:

Jeg tror, at PMS er så tilpas stressende, at man vel med fordel kan tage mere medicin - hvis man har den naturlige slags til sin rådighed. De symptomer, jeg har under PMS kunne i hvert fald meget godt tyde på, at jeg har brug for meget mere t3 end jeg på nogen måde har chance for at fremstille selv på syntetisk medicin.

Indtil thyroiden dukker op her på adressen, tror jeg, de bedste råd er: Varme (bade, trøjer, varmedunke - det sidste især til fødderne om natten) kæmpenatlysolie - jeg bruger Healthcrafts: http://www.netspiren.dk/pi/Healthcra...4123-1099.aspx

samt mørk chokolade med 70 procent kakao.

Den danske læge Carsten Vagn Hansen anbefaler bl.a. mineralet magnesium mod PMS, men det bruger jeg i forvejen hver aften (er afslappende, synes jeg)
    Du kan læse mere fra CVH om PMS her: http://www.dsgnet.dk/Sites/artsym/PREMENSY.asp

Nielsigne
    Sist endret av Nielsigne; 10-05-10 kl 12:58 Begrunnelse: tilføjet link

Lignende tråder

1. lavt stoffskifte/lavt blodtrykk
    Av ung24 i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 17
    Siste melding: 26-05-10, 13:09
  2. Lavt blodtrykk pga. lavt stoffskifte?
    Av Lene i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 47
    Siste melding: 30-10-09, 20:53
  3. svimmelhet og "lavt blodsukker" ved lavt stoffskifte
    Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 4
    Siste melding: 11-06-09, 19:54
  4. Svar: 13
    Siste melding: 27-10-06, 20:28
  5. Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
    Av Stina i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 2
    Siste melding: 23-10-06, 22:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn