Viser søkeresultater 1 til 10 av 34
Threaded View
-
05-05-10, 14:54 #1
Alt det rare vi klarer å gjøre
Å leve med lavt stoffskifte har i hvertfall endra meg. Før var jeg en person som hadde full oversikt, husket alt, og som ikke likte distre mennesker. De var slitsomme å forholde seg til. Kan si det sånn at jeg har lært en ting eller to.

Kan vi ikke dele litt av slike dumme, rare ting vi klarer å gjøre?
I skulle jeg på NAV hadde bestemt meg hvor jeg skulle kjøre, men klarte jo å glemme det å kjørte en annen vei på rutine. Der var veien bråttt stengt, og det var omkjøring. Da jeg var ferdig med det kobla jeg tydeligvis bare inn autopiloten, for jeg var plutselig på en parkeringsplass. Og jeg hadde ingen ide om hvorfor jeg hadde kjørt dit.
Kom på det etter litt, og fikk kjørt til riktig sted etterpå.
Og det å dobbelt, og trippelbooke tidspunkt uten å klare å se at jeg har gjort det. Joda, det klarer jeg helt fint og det er selv om det er flere ting jeg gleder meg til.
Har gjort mye annet rart også, men kommer ikke på alt på direkten nå. Selv har jeg lært meg å le av alt det rare jeg klarer noen ganger.
Lignende tråder
-
Hvordan fungerer det for sånne som ikke klarer å konvertere all T4 til T3?
Av Vigdis i forumet Thyreoidea-hormonerSvar: 5Siste melding: 12-03-10, 10:46 -
HJELP! Hypothyreose. Nå klarer jeg snart ikke mer....
Av Dolphin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 74Siste melding: 08-02-09, 13:04 -
Rare meg :,(
Av Lilja i forumet Lavt stoffskifte av spiseforstyrrelse?Svar: 151Siste melding: 08-12-06, 12:53 -
klarer ikke å gå ned i vekt...reductil
Av villemo i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 11Siste melding: 28-05-06, 11:17 -
klarer ikke gå ned i vekt
Av Julla i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 09-05-05, 17:58

Svar med sitat
Bokmerker