Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Tråd: Brainfog bedre med Erfa?
Threaded View
-
02-05-10, 19:34 #11
Sv: Brainfog bedre med Erfa?
Uff... føler med deg...
Det med å konsentrere seg helt enormt for å fungere på jobb er en helt forferdelig følelse... Har selv en jobb der jeg må være fullstendig tilstede og konsentrert, og jeg kjenner igjen det du nevner ift sosial angst nærmest.. Selv er jeg sykemeldt nå fordi jeg vil være HELT sikker på at jeg er bra nok til å henge med på jobb, mye fordi jeg fikk så mange dårlige erfaringer på slutten fordi jeg ikke hang med.. Jobber i et lite team, så det blir så synlig at en ikke fungerer. Men skulle du ikke vært sykmeldt en stund da, sånn at du slapp å piske deg selv slik? Det du gjør nå er kanskje værre enn å drikke kaffe?
Vil vel egentlig bare si at jeg syns det høres ut som du skal ta vare på deg selv nå. 
Til slutt vil jeg bare nevne at i det jeg gikk over til Thyroid så fikk jeg en helt annen døgnrytme.. Håper du får den samme erfaringen.

Mvh Jeanette
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bedre form, men varierende på tsh...
Av gretal i forumet TSHSvar: 9Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
en bedre VG-artikkel (mozon)
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 20-03-07, 08:47 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14

Andrè Bjerke.
Svar med sitat
Bokmerker