Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Ny på Levaxin
Threaded View
-
27-04-10, 20:40 #16
Vært hos legen igjen...
Han tok nye utvidede blodprøver og hadde fått resultatet av ultralyd undersøkelsen i forrige uke. Den viste at jeg har hatt/ har thyroditt, svært ruglete overflate på skjoldbrukskjertelen og at den var noe innskrumpet. De fant også to knuter (ikke en, som røntgenlegen fortalte meg), en på hver side med størrelsene 4x6 mm og 4x8 mm (?).
Han henviste meg videre til undersøkelse av skjoldbrukskjertelen på sykehuset. Skal vist sprøyte inn et radioaktivt stoff for å se aktivitet i kjertelen/ knutene. Noen som har gjennomført en slik undersøkelse? Leste et sted at man ikke skulle ta Levaxin to uker før undersøkelsen......????
Føler at min primærlege tar meg på alvor og at han undersøker det han skal...?? Skulle ringe til uka og få svar på de nye prøvene, og da evt øke Levaxin dosen i løpet av et par uker.
Han forlenget også sykemeldingen min ut mai, (er sykemeldt 25 %) deilig å vite at jeg ikke skal jobbe fullt før i juni.
Skal fortsatt ha fri en dag i uka + litt kortere dager de andre dagene. Håpet egentlig på å gå ned litt, men orket ikke krangle meg til det....Lavt stoffskifte - Levaxin 100 mcg april 2010. Les mer: Ny på Levaxin

Svar med sitat
Bokmerker