Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
27-04-10, 12:43 #1
Leve "langsomt"? Hvordan fungerer det hos dere?
Jeg har på en måte hatt en bedre periode, men så fikk jeg mer "stress" inn livet igjen. Og da er det ikke mer enn snakk om 2-3 møter i uka, men for meg gir det stress. I tillegg var jeg ute og gikk tur en dag.
Etter slik "aktivitet" så verket jeg mye mer. Og etter turen var den vel 4-5 dager hvor det verket skikkelig enkelte steder. Og musklene var slitne i nesten en uke etterpå.
Jeg er jo blitt mye mer distre igjen også. Leverer ting for sent og slikt.
Og den minste lille ting som krever konsentrasjon, får jeg hodepine. Dette er også blitt verre etter det skjer mer i livet mitt igjen.
Hvordan fungerer dere ut fra ulike settinger. Hvilken effekt har stress på deres symptomer, og hvor mange av dere reagerer negativt på fysisk aktivitet.
I roligere perioder er dere bedre da? Altså er man friskere når man kan leve "langsomt"?
Lignende tråder
-
Hvordan kom myten om "det gode fluor"?
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og fluorSvar: 1Siste melding: 22-02-13, 12:52 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11 -
Når dere er syke utenom "bare" stoffskiftet...
Av i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 12-03-08, 13:26 -
"Hvordan folk med ME behandles"
Av Anisa i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 0Siste melding: 15-02-08, 21:22

Svar med sitat

Bokmerker